کیانکیان، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

پسری با آینده روشن

اولین روز اداری پسرم

1397/4/1 9:44
نویسنده : مامان سارا
142 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بدجور درگیر کارم هستم جوری که دیشب تا ساعت یازده و نیم شب اداره بودم .دلم برا بچه ام میسوخت. توی طول روز فقط یه ساعت پیشم بوده .هر بار هم که ازش جدا شدم با گریه بوده .ولی خب نمیشد کاری کرد .دیشب که برای اولین بار آوردمش اداره پیش خودم .گفتم ببینه مامانش بی دلیل اونو تنها نمیزاره .خوب بود چون به خاطر همون بچه ام موافقت کردن که زودتر برم وگرنه احتمالا باید تا ساعت 1 نصف شب اونجا میموندم . بچه ام چه ذوقی کرده بود .تا ساعت 1 شب باهام بازی میکرد و من از بس خسته بودم دیگه به زور خوابوندمش .

پسندها (2)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 12:35
عزیزممممم💙 خوا حفظش کنه🌸 راستی خوشحال میشم حضور گرمتونو توی وبم ببینم💙 من وبتونو دنبال کردم🌸 اگه میشه دنبالم کنین💙 ممنون🌸