کیانکیان، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

پسری با آینده روشن

هر ساعت متفاوت

1397/2/9 12:06
نویسنده : مامان سارا
91 بازدید
اشتراک گذاری

کلا طبیعت بچه ها همینه .هر ساعتش با ساعت دیگه متفاوته چه برسه به روزها .

دیروز پسرم وقتی خونه خاله اش بود حسابی شیطون شده بود .هم خوب غذا میخورد هم خوب بازی میکرد و هم خوب شیطونی کرد .اجابت مزاجش هم خوب بود .اما وقتی رفتیم خونه .گفتم میخواد بخوابه یه شیر عسل براش درست کنم که شب رو آروم بخوابه .

چشمتون روز بد نبینه .ساعت 5 صبح که شد دیدم صدای وحشتناکی از پسرم بلند شد .بلند شدم دیدم کل تشک و شلوار و غیره رو به گند کشیده .اجابت مزاجش مثل آب روان بود سبزساعت 5 صبح مشغول تمیز کاری شدم .

صبح طبق معمول هر روز بردمش خونه مامانم اینا و رفتم سر کار .زنگ که زدم گفتن حالش خوبه .

تقریبا 20 روز دیگه 17 ماهش کامل میشه و میره تو 18 ماه .خدا رو شکر راضیم از رشدش .جیگری شده واسه خودش .

دیروز یه چیز جدیدی از خواهرم یاد گرفتم .گفتم پسرم بد غذا شده چیکار کنم .گفت چون بچه ها دارن فهمیده میشن دوست دارن خودشون غذا بخورن .اینه که یه قاشق بده دستش و یه قاشق هم دست خودت .هر وقت با قاشق خودش غذا خورد از اونجایی که خیلی خیلی کم غذا میره تو قاشقشون من با قاشق خودم غذا رو تو دهنش بزارم و اون با قاشق خودش سرگرم باشه .دیدم ایده خوبیه .فکر کنم جواب میده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)