کیانکیان، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پسری با آینده روشن

موجودات جدید

1397/2/18 13:42
نویسنده : مامان سارا
108 بازدید
اشتراک گذاری

عکس العملی که پسرم در مقابل موجودات زنده دیگه نشون میده واقعا تعجب آوره .البته فکر کنم همه بچه ها همینجورن .پسرم یه گربه میبینه انگاری که ما مثلا یه سفینه فضائی دیده باشیم .همونجوری هیجان زده میشه و کلی سر و صدا میکنه .یا مثلا یه گوسفند یا حتی مورچه .دوست دارم از این مدرسه طبیعت ها اینجا هم داشتیم .حتما پسرم رو میبردم و ثبت نام میکردم .خیلی دوست دارم پسرم تو طبیعت بزرگ بشه .دوست دارم هر چقدر دوست داره بدووه و بخنده .دوست دارم تو آب شیرجه بزنه .با حیوونا سرو کله بزنه .تو خاک ها بازی کنه .گل بازی کنه خلاصه روحیات و دلش جلا دار باشه از اول .تو این دور و زمونه که از نزدیکترین آدمهات هم باید بترسی سخته بچه بزرگ کردن .اونم به شکلی که من میخوام .فردا با آدمهای بیشتری آشنا میشه و نمیدونی که اون آدم کی ممکنه باشه و اصلا چه روحیات و اخلاقی داره .بچه ها از هم سن و سالهاشون بیشتر یاد میگیرن تا پدر و مادر یا معلم .

امیدوارم خدا بهم کمک کنه تا یک آدم تربیت کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)